lørdag den 16. juli 2011

Et kup - Er du bindegal pigebarn!

Mit absolut yndlingsmærke inde for make-up, er mærket MAC cosmetics - og derfor skal det selvfølgelig have ærespladsen, som første rigtige blogindlæg. Spørg i mine nærmeste, kan en enkelt kommentar ikke undgås. "Hvorfor dog bruge så mange penge på det pjat?" og "Spar nu på pengene, Trine!". Mærket stammer tilbage fra Toronto, 1984, og i begyndelsen blev det kun produceret til mode og make-up industrien, men da produktet ramte butikshylderne voksede interessen og populariteten. I dag har navnet spredt sig globalt og i Danmark kan produktet købes i København, Odense, Århus og sidst åbnet i Aalborg. Min interesse startede for alvor sidste år i Venedig, Italien. Jeg havde oprindeligt hørt om mærket i Magasin, København, men da jeg mødte det i stormagasinet i Venedig, kunne fristelsen ikke holdes tilbage.



Første køb blev øjenskyggerne: Dazzelight og Wedge, samt penslerne 228 og 275. Disse køb skulle vise sig at blive ét ud af en del. Sidenhen er samlingen vokset med diverse pensler, børster, blushs, pens, mascaras, og et hav at farverige øjenskygger og læbestifter. Valgmulighederne er uendelige og besøger man Salling i Aalborg, er MAC-standeren et fast holdested. Min kæreste Kris følger glædeligt bagefter, eller i hvert fald bagefter - lav profil og gerne Iphonen i hånden som sin følgesvend. Jeg holder mig bestemt ikke tilbage i denne MAC verdenen, hvor alt frister som slik.

Sidste nye indkøb er den nye kollektion fra MAC, med de lækreste øjenskygger i olivengrønne, rosa og mintklare farver. Derudover fristede læbestifterne i farverne Growing Trend og Ever Hip, som i mine øjne er uimodståelige.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar