søndag den 17. juli 2011

Sommerferien forbi - For mit vedkommende

Tre skønne uger er nu med hastige skridt forbi. Vejret har ikke altid været med os, men hvad betyder det, når man har nydt selskabet med sine nærmeste. Jeg kan mærke at det er på rette tidspunkt. Min indre energi og min higen efter at udrette noget, er for alvor begyndt at gå mig på nerverne - Jeg dur bare ikke til, at sidde hjemme under en regnvejrs sky. Selvom det i travle tider, kan være tiltrængt. Den næste måned skal der laves penge. Jeg glæder mig til en travl sommer på restauranten, med gode kollegaer, en læring periode og en masse søde og sommerglade turister. Jeg glæder mig endnu mere til perioden efter. Mine evner som pædagog skal endelig afprøves - og jeg kan næsten ikke vente. Alt hvad jeg har lært af metoder, teorier og personlig inddragelse, skal endelig slippes fri! Jeg skal tilbringe tre måneder i en SFO, hvor både danske og internationale børn skal møde mit væsen. Jeg har så meget mod på at afprøve mig selv og udvikle mig. Men inden at jeg skal slippes fri på praktikpladsen, samt min arbejdsplads, så skal der udrettes noget de sidste timer. Vejret er ikke med os, faktisk står det ned i lårfede stråler - men det skal ikke standse mig. Jeg har et par ualmindeligt gode gummirøjsere, mine fine Hunter støvler, samt en flot lilla-prikket paraply. Kris og jeg skal ned og besøge bådehavnen i Aalborg, iført beklædning som passer til vejret. Derudover skal jeg have afprøvet en lækkert opskrift på grove pandekager med jordbær i.
Jordbærene gavner helt sikkert den umættet sommerlyst!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar